پودر نارگیل

استفاده از پودر نارگیل در شیرینی

پودر نارگیل در شیرینی

پودر نارگیل در شیرینی می تواند عطر و طعم شیرینی را زیر و رو کند. شما می توانید با استفاده از پودر نارگیل طعم فوق العاده ای در خوراکی ها ایجاد نمایید. پودر نارگیل علاوه بر داشتن عطری مطبوع و طعمی دلپذیر خواص دیگری هم دارد که در این نوشتار به آن اشاره خواهیم کرد.

پودر نارگیل در شیرینی

جادوی طعم پودر نارگیل در شیرینی

پودر نارگیل در شیرینی فراوان به کار گرفته می شود. شاید بتوان گفت یکی از چند چاشنی اصلی است که برای تهیه شیرینی و دسر از آن استفاده می شود. در تمام مهمانی ها و مراسمات وجود یکی دو نوع شیرینی میز پذیرایی را رنگ و لعاب بیشتری می دهد. برای پخت انواع شیرینی ها می توان از پودر نارگیل استفاده کرد.

به کارگیری پودر نارگیل در شیرینی بسته به نیاز به شکل های مختلفی خواهد بود. گاهی پودر نارگیل با سایر مواد خشک مخلوط شده و گاهی برای تزیین روی شیرینی، خرما، بستی و… پاشیده می شود، که علاوه بر زیبایی تاثیر مهمی بر طعم خوراکی ها خواهد داشت.

پودر نارگیل از گوشت میوه اسرارآمیز نارگیل به دست می آید. میوه ای که شکستنش آن قِلِقِ خود را دارد و خوردن آن مهارت می خواهد. اما امروزه به روش های مختلف از گوشت این میوه پودر نارگیل تولید می شود.

پودر نارگیل در شیرینی از نوع پودر نارگیل چرب می باشد. نوع دیگر پودر نارگیل خشک بوده که موارد استفاده دیگری دارد. اما پودر نارگیل چرب به دلیل داشتن چربی کیفیت و مرغوبیت بالاتری نسبت به پودر خشک دارد. همچنین عطر و طعم آن بیشتر می باشد. وزن این نوع پودر بیشتر بوده و به تبع قیمت بالاتری نسبت به پودر خشک خواهد داشت.

پودر نارگیل در شیرینی

پودر نارگیل در شیرینی و دسر

نکات مهم خرید پودر نارگیل

برای استفاده از پودر نارگیل در شیرینی باید توجه داشته باشید که نوع مرغوب این نوع پودر را تهیه نمایید. رنگ‌ این نوع پودر سفید است و ذرات نارگیل مثل کریستال می درخشد. بافت پودر باید یک دست باشد و عطری که از آن استشمام می کنید ملایم و دلپذیر است.

خواندن
فروش پودر نارگیل چرب سریلانکا با قیمت مناسب

باید هنگام خرید پودر نارگیل این نکات را در نظر بگیرید تا با خرید پودر نارگیل کهنه غافلگیر نشوید. چیزی که شیرینی جات و دسرها را خوشمزه و خوش عطر می کند تازگی مواد اولیه است.

یکی از مرغوب ترین پودر نارگیل ها، پودر نارگیل سریلانکا می باشد که در دو نوع چرب و خشک مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید مستقیم از وارد کننده پودر نارگیل سریلانکا با برند فلورس می توانید به سایت صنایع غذایی مغزچین سبز مراجعه نمایید.

همچنین قبل از خرید پودرنارگیل می توانید قیمت های مختلف در بازار را استعلام بگیرد تا با خیال راحت با قیمت ارزان از ما خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *