دسته‌بندی نشده

فروش بهترین و تازه ترین پودر نارگیل سریلانکا

پودر نارگیل سریلانکا

مشخصات پودر نارگیل سریلانکا

پودر نارگیل سریلانکا، دارای ارزش غذایی فوق العاده بالایی است. این پودر نارگیل در دو نوع چرب و خشک تولید می‌ شود. پودر نارگیل خشک، بیشتر برای تزیین بر روی انواع کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما پودر نارگیل چرب به دلیل میزان چربی بیشتر، درون مواد اولیه برخی کیک ها استفاده می‌ شود. کیک ها و بیسکوییت هایی که با استفاده از پودر نارگیل چرب تولید می‌ شوند، طعم بسیار لذیذتری دارند. زیرا طعم این نوع پودر نارگیل، شیرین تر از نوع خشک آن است.

نوع چرب پودر نارگیل سریلانکا کاملا خالص بوده و عاری از هرگونه ناخالصی است. رنگ این نوع از پودر نارگیل، کاملاً سفید بوده و دانه‌ های آسیاب شده آن بسیار ریز هستند. میزان چربی در پودر نارگیل سریلانکا، بسیار بیشتر از انواع پودر نارگیل های موجود در بازار است. به سبب میزان چربی بالای این نوع از پودر نارگیل، از این پودر برای تولید روغن‌ طبیعی نیز استفاده می‌ شود.

خواص پودر نارگیل سریلانکا

پودر نارگیل سریلانکا بهترین نوع پودر نارگیل با خواص درمانی فراوان است. اضافه شدن این خوراکی به سبد غذایی، فواید بسیار زیادی بر سلامتی بدن خواهد داشت. یکی از مهمترین فواید پودر نارگیل برای سلامتی بدن، تنظیم فشار خون است. این خوراکی سبب عملکرد بهتر هموگلوبین در خون می‌ شود و با اکسیژن رسانی بیشتر به سیستم قلبی و عروقی، مانع از بروز سکته قلبی می‌ گردد.

خواندن
10 نکته طلایی صادرات پسته به عراق

همچنین با اضافه کردن پودر نارگیل سریلانکا به خوراکی هایی مانند کیک و شیرینی می‌ توان درد عضلات بدن را نیز کمتر نمود. پودر نارگیل خاصیت ضد التهابی دارد و سبب درمان عفونت ها و التهاب‌ های بدن می‌ گردد. این خوراکی به دلیل دارا بودن فیبر بسیار زیاد، سبب بهبود هضم غذا شده و سطح قند خون بدن را تنظیم می‌ کند؛ بنابراین موجب کاهش وزن افراد دارای اضافه وزن می گردد. پودر نارگیل خاصیت ضد ویروسی دارد و به تقویت سیستم ایمنی بدن هم کمک می‌ نماید.

پودر نارگیل سریلانکا

پودر نارگیل سریلانکا

بزرگترین توزیع کننده پودر نارگیل چرب و خشک سریلانکا

پودر نارگیل سریلانکا که از گوشته نارگیل مرغوب تهیه می‌ شود، استفاده‌ های فراوانی در صنایع مختلف دارویی و غذایی دارد. همچنین این محصول به خاطر دارا بودن خاصیت‌ های بیشمار برای سلامتی بدن، در مصارف خانگی نیز کاربرد ویژه ای دارد. اما باید بدانید که برای بهره‌ مندی از تمامی خواص این خوراکی، این محصول حتماً باید از نوع تازه و خالص خریداری شود.

با توجه به وارداتی بودن پودر نارگیل سریلانکا، برای خرید آن باید به مراکز معتبر فروش پودر نارگیل مراجعه نمود. شرکت مغزچین جزء عرضه کنندگان اصلی پودر نارگیل چرب و خشک سریلانکا از برند فلورس است. پودر نارگیل از برند فلورس که از با کیفیت ‌ترین پودر نارگیل‌ های موجود در بازار است، توسط این شرکت با تضمین کیفیت به مشتریان عرضه می‌ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *