دسته‌بندی نشده

پودر نارگیل سریلانکا بهتر است یا اندونزی

پودر نارگیل سریلانکا

پودر نارگیل سریلانکا چیست

پودر نارگیل سریلانکا از نارگیل‌ های بالغی که در کشور سریلانکا برداشت و تولید می‌ شود. این نوع پودر نارگیل بسیار ریز آسیاب شده و یکی از عنصرهای طعم دهنده محبوب مناطق گرمسیری و آسیایی است. امروزه در بازار، انواع پودر نارگیل از نمونه های سریلانکا و اندونزی به فروش می‌ رسند. اما پودر نارگیل سریلانکا، به سبب کیفیت عالی و طعم متفاوت طرفداران بیشتری دارد. همچنین لازم است بدانید که بیشترین میزان پودر نارگیلی که در کشور ایران استفاده می شود، محصول کشور سریلانکا است.

این نوع پودر نارگیل در دو نوع چرب و خشک در بازار وجود دارد که از آن برای تولید انواع شکلات، شیرینی و کیک در صنایع غذایی استفاده می‌ گردد. این پودر نارگیل ماندگاری بسیاری دارد و درون کیسه‌ های مخصوص، برای مدت زمان طولانی در دمای پایین قابل نگهداری است.

تفاوت های پودر نارگیل سریلانکا با پودر نارگیل اندونزی

پودر نارگیل سریلانکا از نمونه پودر نارگیل‌ های با چربی بالا است، اما پودر نارگیل اندونزی میزان چربی کمتری دارد. به سبب چربی بالای این نوع پودر نارگیل، از این محصول برای تولید انواع محصولات طبیعی مثل روغن و صابون نیز استفاده می‌ شود. البته مصرف این نوع پودر نارگیل در کارخانه‌ های تولید شکلات، کیک و بیسکویت نیز بسیار زیاد است؛ زیرا مدت ماندگاری این نوع پودر نارگیل به نسبت پودر نارگیل اندونزی بیشتر است.

خواندن
فروش بهترین و تازه ترین پودر نارگیل سریلانکا

از لحاظ ظاهری نیز پودر نارگیل اندونزی، دارای اندازه‌ درشت‌ تر می‌ باشد؛ اما پودر نارگیل سریلانکا، کاملاً ریز آسیاب شده است. این پودر نارگیل بسیار خالص بوده و هیچگونه ناخالصی درون خود ندارد. عطر و طعم این پودر نارگیل بسیار بهتر از پودر نارگیل اندونزی است و سبب خوش طعم تر نمودن انواع دسرها و خوراکی ها می شود.

قیمت فروش عمده پودر نارگیل مرغوب

با توجه به مرغوبیت بالای پودر نارگیل سریلانکا، افراد بسیاری خواهان خرید این نوع پودر نارگیل هستند. اما باید بدانید که عوامل بسیاری بر قیمت فروش این محصول تاثیر می‌ گذارند. مهمترین عامل تعیین قیمت پودر نارگیل، میزان واردات این خوراکی به کشور است. همچنین تغییرات نرخ ارز نیز، سبب افزایش یا کاهش قیمت فروش این محصول می‌ شود. برند پودر نارگیل هم جزء دیگر عوامل مهم در تعیین کردن قیمت این خوراکی است.

برند فلورس از بهترین برندها در بازار است که در بیشتر فروشگاه‌ ها، با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌ رسد. اما شرکت مغزچین از بزرگترین توزیع کنندگان پودر نارگیل چرب و خشک سریلانکا با کیفیت عالی است که این محصول را از برند فلورس با قیمت استثنایی و ویژه به فروش می‌ رساند. بنابراین خریداران عمده این محصول می‌ توانند برای خرید پودر نارگیل سریلانکا با قیمت مناسب‌ تر، به وب سایت این مجموعه فروش مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *